PDA

View Full Version : Slut på Danish iRacing League 2010

MrChaos
31-10-2010, 20:27
Hej allesammen.

Så er Point tavlen opdateret http://dkiracingleague.dk/index.php?option=com_tracks&view=ranking&p=1&Itemid=2 :)

Tillykke til vinderne af det første DM i iRacing

1. Dennis Johansen 155 point
2. Jacob Jørgensen 88 point
3. Anders Høyland 64 point

Jeg vil også gerne takke allesammen for at have deltaget uden alle jer var denne liga aldrig blevet til noget :)

En stor tak til :

Frank og Jimmy som har hjulpet meget med de forskellige ting med hjemmesiden og sammensætte biler og baner sammen osv. og tak fordi i gav ligaen et forum herinde.

Til Per Knudsen og Jesper Florentz fordi i har lavet alle de flotte video sammendrag, hvor i har brugt jeres dyrebare fritid på at lave dem.

Tak til alle jer som har haft sponsoreret practise servere

Og til Per Knudsen, Esben Jahn og iRacing Danmark for at sponsorer alle de flotte præmier

Jeg syntes at denne liga har været meget fair og clean, der har selvfølgelig været et par enkelte situationer men ikke noget stor, så rigtig flot kørt af jer allesammen :) :023:

Håber vi ses til endnu en liga i 2011 :)

Jacob Jørgensen
31-10-2010, 21:13
Tak for alt jeres arbejde.

mfa
01-11-2010, 09:01
Tillykke til de 3 første.

Richard Torp Jensen
01-11-2010, 13:33
Tillykke til top 3.

Synd at ikke alle kunne følge med i mesterskabet og ej heller spectate til løbene....

Jacob Jørgensen
01-11-2010, 15:56
Tak for det. Havde ikke lige regnet med at få en podie placering, efter de første par løb.:) Men pokalen kommer op på væggen sammen med mit first win diplom... :)

Anders Høyland
01-11-2010, 16:19
Jeg havde heller ikke lige regnet med at havne på podiet, jeg har aldrig rigtig gjort mig i medaljer, pokaler og den slags. "Medaljer" er det ikke en kage og "Pokal", det er da vist en pilsner :D

Anyway jeg er glad for min 3 plads :) og der var nogle gode race ind imellem.

Hvem var det som skulle have adresse tingen ?

Allan T. Olsen
01-11-2010, 16:27
Tillykke til podie pladserne herfra. :023::023:

MrChaos
01-11-2010, 16:27
Jeg havde heller ikke lige regnet med at havne på podiet, jeg har aldrig rigtig gjort mig i medaljer, pokaler og den slags. "Medaljer" er det ikke en kage og "Pokal", det er da vist en pilsner :D

Anyway jeg er glad for min 3 plads :) og der var nogle gode race ind imellem.

Hvem var det som skulle have adresse tingen ?

det var Per Knudsen :)

Esben Jahn
02-11-2010, 17:21
Jacob Jørgensen

Anders Høyland

Kan i ikke lige sende mig en PM om hvor store de underdrenge skal være..

S.M.L.XL.XXL eller XXXL.. :003:

Og det må meget gerne være inden kl 11.00 imorgen da der komme et lille lagersalg på arbejdet, så spare jeg lidt der også...

Husk at skriv jeres adresse også... så regner jeg med at få sendt det afsted på fredag så i har det senest mandag...

Jeg har ikke glemt dig Dennis, de har bare ikke været så hurtige til at få færdig gjort min bestilling til dig.. men det hele skulle være klart til at blive sendt afstad fredag...:023:

og tillykke til alle der gemførte.. :045:

Jacob Jørgensen
03-11-2010, 21:05
Jacob Jørgensen

Anders Høyland

Kan i ikke lige sende mig en PM om hvor store de underdrenge skal være..

S.M.L.XL.XXL eller XXXL.. :003:

Og det må meget gerne være inden kl 11.00 imorgen da der komme et lille lagersalg på arbejdet, så spare jeg lidt der også...

Husk at skriv jeres adresse også... så regner jeg med at få sendt det afsted på fredag så i har det senest mandag...

Jeg har ikke glemt dig Dennis, de har bare ikke været så hurtige til at få færdig gjort min bestilling til dig.. men det hele skulle være klart til at blive sendt afstad fredag...:023:

og tillykke til alle der gemførte.. :045:

Jeg har først set den her reply i dag. Hehehe sry Esben.
Jeg har lige sendt oplysninger til dig.
Jeg troede vi fik dem sammen med pokalen.

Anders Høyland
03-11-2010, 22:10
Kommer der et nyt billede af dig i dine nye trusser så Jacob ? det nuværende er vist ved at være lidt gammelt :082:

Dennis Johansen
03-11-2010, 22:18
lol det har jeg fanme ik lyst til at se mere af !!! jønne hold klunset på !

Jacob Jørgensen
04-11-2010, 01:57
Kommer der et nyt billede af dig i dine nye trusser så Jacob ? det nuværende er vist ved at være lidt gammelt :082:

Det kan vi da godt arrangere.... Jeg ved at Dennis gerne vil tage det...

Frank Sonne
04-11-2010, 15:59
Så skulle $'erne være sendt til podiet. Endnu en gang tillykke, og tak for deltagelsen fra alle deltagerene, virkeligt flot indsats fra alle deltagere og super god ro og orden. Dr har ikke været een eneste klage eller protest. Måske Dennis skulle have en straf for den overlegenhed han udvist gennem mesterskabet.

Jacob Jørgensen
04-11-2010, 16:04
Så skulle $'erne være sendt til podiet. Endnu en gang tillykke, og tak for deltagelsen fra alle deltagerene, virkeligt flot indsats fra alle deltagere og super god ro og orden. Dr har ikke været een eneste klage eller protest. Måske Dennis skulle have en straf for den overlegenhed han udvist gennem mesterskabet.

Hahaha Har du set hvordan Dennis ser ud ? Er det ikke straf nok i sig selv ?

Jimmy Larsen
04-11-2010, 17:30
Hahaha Har du set hvordan Dennis ser ud ? Er det ikke straf nok i sig selv ?

:042: :042: :042: :042: :042: