View Full Version : Star Mazda at Phillip Island Circuit
Frank Sonne
13-03-2011, 17:26
Jeg har sat server op til løbet i aften.
150 minutters Practise
30 minutters Qualify
30 Lap race
Ses derinde :)
Frank Sonne
13-03-2011, 18:42
Citat Dennis Johansen fra Practise chat: "damm den her bane er jo for vild :)"
Og han har ret, kom og vær med :065:
Frank Sonne
13-03-2011, 21:43
Fedt løb.
Kunne ikke rigtig være med i Qualify, og fik blot 4. startposition, men det havde ikke den store betydning da begge de nærmeste foran mig kiksede starten og jeg var 2'er ned i T1...
Nede i T6 fik jeg lige gearet ned til 2. for tidligt ogh måtte en tur op på curben, og det var tæt på at Kim bagved ramte mig, men med hans hurtige reaktion undgik vi sammenstød.
Så trak Dennis lidt fra mig, og jeg fik lidt luft ned til Kim. Efter en del omgange kunne jeg se Jimmy var kommet forbi Kim, og jeg trak godt fra, så der var 10+ sekunder ned til Jimmy. Jeg kunne koncentrere mig om mit eget løb.
Efter endnu en del omgange fik Dennis lavet en fejl i T1 så vidt jeg husker, og så var jeg inden for draft afstand, så hentede hurtigt Dennis, efter lidt tæt kamp, hvor jeg ikke kom tæt nok på, lavede Dennis en lille fejl og jeg kom forbi...
Efter 5 omgange i front, fik jeg igen lavet en bøf, og fik gearet forkert ned til hårnålen og Dennis kom forbi igen.
Da vi går ind i sidste chicane, inden det hvide flag, lukker Dennis mig forbi, da han er løbet tør, og jeg kunne cruise hjem på sidste omgang, og jeg lukkede Jesper forbi, for ikke at ricikere noget, så fik han også lige en omgang ekstra.
havde en fornuftig qual og skulle starte som 3er men sov da starten gik og spandt i sving 4 :105: og sad selvfølgelig fast på kanten af banen D'oh, så jeg matte bruge en tow så havde go tid til at lige få lidt og drikke, bagefter var det var køre og se om der var noget at samle op, hentede lidt på Jimmy de sidste omgange men kom ikke helt op til ham så fik aldrig muligheden for at race lidt med ham, det havde nok været sjovt efter et helt race alene.