PDA

View Full Version : League Racing over sommeren ... ?

Michael Ryhl
03-05-2011, 20:17
Hvordan er stemningen, for vores hosted league raing - i løbet af sommeren ?

Nu hvor Gentlemans Cup er overstået, og man gør sig overvejelser om den kommende Iracingseason, kunne det være interessant lige at vejre stemningen.

Selv er jeg nok ikke så opsat på søndagsløb, da jeg stadig prioriterer "Grand Am Premier", der kører hver anden søndag indtil slutningen af august, - og dels går en del søndagsaftener nok med andet end iracing, de næste 3-4 mdr.

Hverdagsaftener kunne måske bedre gå, men der vil stadig være "huller", her hen over sommeren.

Men hvordan ligger landet for jer andre ?
Måske har nogle noget i støbeskeen, ... - måske skal vi bare holde sommer pause, og se hvad der kommer af impulsive Fun-race, indtil efteråret ....

Men hvad mener i andre ?

Ronni Brian
03-05-2011, 20:54
Ja søndag er en rigtig træls dag. Mandag aften vil passe mig bedre, og så måske løbet starter ved en 20 tiden. Angående bil skal det nok være omkring mustangen eller over den og ikke de andre små biler. De er for røvkedelige at køre i.

Jimmy Larsen
03-05-2011, 22:27
En Sommer League kunne være en knippel idé....(jaja...jeg er en gammel mand :003:)

Men Jeg kan stort set kun Søndag....

Arbejder alle hverdags aftener......og Lørdag er til familien.....så er der kun Søndag tilbage......

Frank Sonne
04-05-2011, 12:58
Jeg ved ikke hvornår jeg kan sidde igen, så jeg ved ikke hvornår jeg er klar til noget som helst...

Men jeg vil sige at vi mange gange har forsøgt at ændre raceday til andet end søndag, og det giver som regel endnu færre deltagere... Men der er jo kommet mange nye til siden sidste forsøg.

Allan T. Olsen
04-05-2011, 13:12
Hej.

Jeg får ikke taget mig sammen til at køre løb denne sommer.
Jeg vil hellere ud og træne med min model svæveflyver.

Der er dømt fuldt program i år, med konkurrencer i Danmark og en enkelt i Holland. :023: