View Full Version : så skete det :o(
i går sad jeg og hyggede mig med at køre trænning i star mazda (hvilket jeg ikke er speciel hurtig til :) ) og alt var som det plejer at være.
lige pludselig indhenter jeg 3 andre, som kører temmeligt langsomt, men som synes det var super sjovt bare at ligge og blokkere banen for andre. når man så prøvede at komme forbi dem, drejer de bare ind i folk. :093: hvis man var heldig at slippe forbi dem, ja så gik jagten ind for dem, kun for at køre en af banen.
Jeg brokkede mig naturligvis, kun for at få nogle fuldstændig latterlige svar.
Jeg satte mig så for at lave et replay hvor man tydeligt kunne se at de kun var ude på at ødelægge trænningen for alle andre, men det gik desværre galt. :085:
heldigvis er det første gang jeg oplever nogle der bare er der for at smadre andres aften, og jeg var selvfølgelig røv sur, men faktisk er det bare mere sørgeligt at erfare at der også er folk i et ellers meget seriøst "spil" der absolut skal ødelægge det for andre.
øv :085:
jeg skiftede server og det gjorde de heldigvis ikke, så hyggen kom da tilbage, dog med lidt ridser. :) her stødte jeg så ind i Dennis og Jens, hvilket var fint. Dennis er jo et kendt navn i iRacing, så det var lidt sjovt at overvære. Fik da også et nyt setup, som forbedrede min tid lidt af Dennis. så alt i alt en ok aften :)
Allan T. Olsen
24-06-2011, 14:03
Hej Jean.
Du skal klage over dem til iRacing, det ville jeg have gjort. :002:
Det du har oplevet vil de ikke tolerere.
Procedure står i sporting code Kap 8.
Jimmy Larsen
24-06-2011, 18:08
Helt enig med Allan....
Der er kun een vej.....klage.....
Så ryger de ud uden problemer.....og så støder du (og andre) aldrig på dem mere.....
Max Sguazzino
24-06-2011, 19:09
Hej Drenge,
jeg har også oplevet dette, men tror faktisk at den server var et Destroy Darby, hvor man med vilje bliver kørt af banen af alle. Forstod ikke lige helt hvorfor, så det blev et kort bekendskab.....
Igår var der et Demo Server, her kørte man ind i sandbanker for at lave flyve hop osv.....Det var unge drenge der hyggede sig med dette.....
Ved ikke hvornår man kan tillade sig at brokke sig og hvad man generelt kan tillade folk at opføre sig....Må man lave disse servere, hvor man er destruktiv??
Håber ikke at det denne udvikling vi skal se frem til :-(
Allan T. Olsen
24-06-2011, 19:30
Hej Drenge,
jeg har også oplevet dette, men tror faktisk at den server var et Destroy Darby, hvor man med vilje bliver kørt af banen af alle. Forstod ikke lige helt hvorfor, så det blev et kort bekendskab.....
Igår var der et Demo Server, her kørte man ind i sandbanker for at lave flyve hop osv.....Det var unge drenge der hyggede sig med dette.....
Ved ikke hvornår man kan tillade sig at brokke sig og hvad man generelt kan tillade folk at opføre sig....Må man lave disse servere, hvor man er destruktiv??
Deltager man i et hostet race, må det være op til administratoren/hosten hvad der sker på serveren. :103:
I officielle sessions, skal man overholde Sporting code, så der er ingen kære mor, hvis man ikke overholder den. :002:
Allan T. Olsen
24-06-2011, 19:35
Hej Drenge,
Hej Max.
Vi snakkede lidt om det sidst. Det står alt sammen i sporting code. :023:
Hvis man forbryder sig imod de retningslinjer, kan der ingives klage.
Den eneste måde vi kan slippe af med dem der ikke overholder reglerne, er ved at klage over dem. :002:
malergud
24-06-2011, 20:32
Hej Drenge,
at der bliver lavet demo servers har jeg intet imod
kender mange goe og dygtige racere der kan lide at slappe lidt af med venner og andre med en gang demo..det er faktiskt meget sjovt
du skulle måske kigge dig bedre for , før du går ind på en sådan
og faktiskt har jeg oplevet at i nogle af de løb at folk prøver at undgå uheld
den mand med mindst uheld vinder somregel
hehe..kan gå lidt sport i at gå efter den førende
:002:
ja, det er lidt ærgeligt at der gik ged i mit forsøg med at lave et replay af sessionen, for jeg kan ikke huske hvad de tumper hedder. :085: prøver at se om jeg kan finde dem derinde.
nå, nu har jeg klaget over dem. jeg kunne jo deværre ikke vedhæfte replay, men håber at de selv kan se et replay af sessionen.
håber ikke jeg bare bliver afvist.
Max Sguazzino
24-06-2011, 23:24
at der bliver lavet demo servers har jeg intet imod
kender mange goe og dygtige racere der kan lide at slappe lidt af med venner og andre med en gang demo..det er faktiskt meget sjovt
du skulle måske kigge dig bedre for , før du går ind på en sådan
og faktiskt har jeg oplevet at i nogle af de løb at folk prøver at undgå uheld
den mand med mindst uheld vinder somregel
hehe..kan gå lidt sport i at gå efter den førende
:002:
Jeg fandt først ud af det senere, at det ikke helt var et helt normalt løb. Men jo den der ungik alle de andre vandt, derfor bad de om at nakke nummer 1 :)
jeg logger bare på hostede race's, så jeg kan få lidt mere erfaring ;)