PDA

View Full Version : Radical SR8 on Watkins Glen International Classic kl 20:00 2 Hours

Max Sguazzino
29-01-2012, 19:53
Radical SR8 on Watkins Glen International Classic kl 20:00 2 Hours

First track in the Radical SR8 Season Race

Frank Sonne is Hosting :-)
Password.: irdk

Com and join us

Jakob Søndergaard
29-01-2012, 22:07
Tak for host Max,

Har savnet at køre med jer, håber at det kan blive til lidt mere nu hvor jeg har fået flyttet og nu bor samme sted som computeren hvilket jo immervæk gør det hele lidt nemmere :002: - nu skal jeg bare bestemme mig for om jeg bedst kan lide den korte eller lange vandring på bremsepedalen.... :105:

Frank Sonne
29-01-2012, 22:51
Hvis det er en load cell, ville jeg stille den så den bremser optimalt når du træder den i bund, men kan bremse ekstra ved at trykke hårdere end vandringen, det er sådan jeg vil have min indstillet.

Godt at se dig køre igen :)

Vil du også deltage i Radical sæsonen vi er på vej ind i? Vi er nogle stykker, Jesper Florentz, Max Sguazzino og jeg selv, Kim Østerby vil se om han kan være med. Vi har kig på fredags serverne og enten er det, som jeg mener det er, kl. 20 og 22, eller også er det kl. 21 og 23 serverne vi kigger mest på. Skriver vi at vi kommer nogle stykker på Radical forummet på iRacing, kan det jo være andre også dukker op.

Jakob Søndergaard
30-01-2012, 06:19
Nu er det CSP pedaler jeg har fået fat i af, Max's de gamle er det jo så nu - og han havde dem indstillet til den korte vandring på bremsepedalen hvilket der heller ikke var noget i vejen med, jeg syntes dog bare til tider at den var lige kort nok, specielt hvis kørestilen involvere noget heel&toe, derfor prøvede jeg i går at sætte den på den længere vandring, men umiddelbart syntes jeg faktisk nu at den er blevet lige lang nok - en skam der ikke er en indstillig imellem de to...

Jeg har endnu ikke gjort op med mig selv hvad jeg vil køre, ikke andet end at jeg skal til og i gang igen, har faktisk slet ikke fået kørt et eneste løb i hele sidste sæson, udover lidt hosted. Men det kunne da sagtens være en mulighed - dog arbejder jeg om aftenen nogle fredage, men så må man nøjes med det sene løb :002:

Jakob Søndergaard
03-02-2012, 18:24
Hejsa igen Frank (og jer andre :002: ),

Efter flere test-sessions med Radical'en er jeg nu faldet lidt for den, så det er da en serie jeg skal køre - kigger i på 8.30 eller 10.30 løbet i aften, eller evt. begge?

Frank Sonne
03-02-2012, 19:29
Har lige kørt 18:30, skal køre 20:30, 22:30 og 00:30 :)

Der er simpelthen for sjovt, kunne køre hjem efter en tur i pit hvor jeg blot valgte required repairs, var 2 omgange efter, kørte 1,5 fra mine tider, men hev en 5. plads hjem...

Jakob Søndergaard
03-02-2012, 19:38
Godt at høre, jeg regner med at køre i hvert fald den her 20.30 - hvor meget benzin har du i tanken til løbet, og kører du igennem på et stint eller to?

Frank Sonne
04-02-2012, 16:45
Ville være med her 16:30 så varmede lige lidt op, ingen graverende fejl, så ingen problem, så på lap 3 har jeg en tæt på, som jeg ville lukke forbi, og har så travlt med det at jeg rammer indercurben i t næstsidst, og bilen kommer rundt, og jeg bremser som en ÅNDSVAG for ikke at ramme væggen, det gjorde jeg, men ikke meget og så var bagvingen bukket, og jeg måtte vente på hele feltet. Spotteren sagde dog ikke noget, men den var helt gal for da jeg gik gennem t last stort set uden fart, understyrede den helt vildt og jeg satte den i væggen, så havde jeg damage, og ville rundt for pitstop. Kommer ned for enden af baglangsiden og under nedbremsningen er der INTET greb i noget som helt, og så var jeg bare passager.... Så var det farvel og tobak...

ROCKER ØV

6 incidents på 2 omgange, og 2 i warm up, det er edderhylemig godt nok TOTAL amatør... Præcis det samme skod ørle jeg lavede i de 2 første løb fredag :( Det er ok at lave fejl, men ikke den samme 2 gange, så har man jo intet lært... :097:

Jeg HADER lap 1-3, derefter har jeg ikke rigtig problemer.... Måske jeg bare SKAL starte i pit... Prøver at tage en qual kl. 18:00

Jakob Søndergaard
04-02-2012, 17:11
Ja jeg var så endnu mere uheldig end dig Frank, jeg nåede ikke starten af et eneste løb i aftes - jeg havde lige en af de der episoder hvor jeg ikke helt tænkte mig om, og dermed havde jeg ca. kl. 19.45 en virusinfektion der krævede lidt attention, lang historie kort, jeg endte med et par korrupte system-filer der gjorde at hver gang jeg prøvede at starte Windows opgav den under load og genstartede for at så at prøve at rette fejlene som den så til sidst opgav; resultat, en frisk Windows installation her til formiddag... :(, det eneste gode ved dette er at jeg faktisk i noget tid havde tænkt på at computeren trængte til en frisk start, men havde nu regnet med at det skulle ske på mine præmisser :002:

Kim Vedel Østerby
04-02-2012, 17:33
ØV ØV Frank.

Jeg fik såmænd en udmærket start og vi var en gruppe, der lå tæt ret langt hen i løbet. Jeg ville dog ikke risikere noget efter mit uheld i går aftes, så jeg lå bag dem og fulgte med. Det meste af løbet kørte jeg på 7. pladsen og Phillip, som jeg havde foran mig så ud til at kæmpe lidt med at holde bilen stabil hen mod slutningen, men jeg blev hvor jeg var for denne gang ville jeg i mål. 7. pladsen holdt og jeg fik 106 point og 0 inc. Alt i alt et udmærket race for mig, som bekræftede mig i af jeg er rimelig godt kørende på Watkins Glen.