Jeg ved ikke om jeg dummede mig, men håber at jeg gjorde 'det rigtige' - giv gerne 'besyv' med !
Vi sidder på Grid - Lowes i trucks. Så lyder der en bekymret stemme i voicechat.
Manden sidder yderst på Pole og er så nervøs at han ikke tør være der og spørger hvad han skal gøre.
En ung knægt begynder strax at lege race director og giver ham det gode råd at gå til venstre og trække ned bagi - og han forsikrede at 'vi andre' ikke ville få black flag, han havde selv prøvet det i tidligere løb.
Manden trak ned i bunden og lod hele feltet passere lige før starten gik, men da han kom ned til mig, holdt jeg mig bag ham.
Vi kom sent afsted, os to, fordi han var meget langsom og jeg ville ikke gå forbi nedenom ( han holdt sig helt oppe ved væggen for at gi mig plads ?) !
Strax starten var gået var det klart for alle at der var delt Black Flag ud til hele feltet - hvad de ikke vidste var bare at jeg ikke havde noget !!
Nu gik der nærmest panik i hele bundtet og jeg kunne ikke dy mig for at nævne at ham racedirector'n vist havde fået en hel flok nye venner og garanteret Xmas card fra hele feltet
Han var selvf en stor undskyldning, men fik så den ide at vi alle skulle PIT frivilligt samtidigt og ligesom lave vores egen 'start' !
Her brød jeg så ind og fortalte at jeg kendte reglerne og havde fulgt dem - jeg havde ikke noget Black Flag.
Jeg var den eneste der var clean !!!
Nu kunne jeg ikke lade være med at blive lidt opstemt, for det var jo klart at her var en sikker 1ste plads til mig ? Alle skulle tage 15 sekunder straf i pit !!!
Hvad gør mand så når de beder een være 'fair' ?
Jeg protesterede igen og sagde at jeg havde fulgt reglerne og kunne ikke indse hvorfor jeg skulle lide ?
Det endte med jeg med vilje lavede en black flag situation og derved redder mig en bunke julekort, det lovede de mig i hvert fald, men jeg tog nok mig selv i r*ven der ???
![]()

Reply With Quote