Results 1 to 9 of 9

Thread: Dum eller Gentleman ?

Senior Member John Holme's Avatar
    iRacing ID
    John Holme
    Team
    Alias
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Default Dum eller Gentleman ?

Jeg ved ikke om jeg dummede mig, men håber at jeg gjorde 'det rigtige' - giv gerne 'besyv' med !
    Vi sidder på Grid - Lowes i trucks. Så lyder der en bekymret stemme i voicechat.
    Manden sidder yderst på Pole og er så nervøs at han ikke tør være der og spørger hvad han skal gøre.
    En ung knægt begynder strax at lege race director og giver ham det gode råd at gå til venstre og trække ned bagi - og han forsikrede at 'vi andre' ikke ville få black flag, han havde selv prøvet det i tidligere løb.
    Manden trak ned i bunden og lod hele feltet passere lige før starten gik, men da han kom ned til mig, holdt jeg mig bag ham.
    Vi kom sent afsted, os to, fordi han var meget langsom og jeg ville ikke gå forbi nedenom ( han holdt sig helt oppe ved væggen for at gi mig plads ?) !
    Strax starten var gået var det klart for alle at der var delt Black Flag ud til hele feltet - hvad de ikke vidste var bare at jeg ikke havde noget !!
    Nu gik der nærmest panik i hele bundtet og jeg kunne ikke dy mig for at nævne at ham racedirector'n vist havde fået en hel flok nye venner og garanteret Xmas card fra hele feltet
    Han var selvf en stor undskyldning, men fik så den ide at vi alle skulle PIT frivilligt samtidigt og ligesom lave vores egen 'start' !
    Her brød jeg så ind og fortalte at jeg kendte reglerne og havde fulgt dem - jeg havde ikke noget Black Flag.
    Jeg var den eneste der var clean !!!
    Nu kunne jeg ikke lade være med at blive lidt opstemt, for det var jo klart at her var en sikker 1ste plads til mig ? Alle skulle tage 15 sekunder straf i pit !!!
    Hvad gør mand så når de beder een være 'fair' ?
    Jeg protesterede igen og sagde at jeg havde fulgt reglerne og kunne ikke indse hvorfor jeg skulle lide ?
    Det endte med jeg med vilje lavede en black flag situation og derved redder mig en bunke julekort, det lovede de mig i hvert fald, men jeg tog nok mig selv i r*ven der ???

Administrator Jimmy Larsen's Avatar
    iRacing ID
    18419
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Du var helt klart en gentleman der....

Og jeg er sikker på at jeg ikke ville have gjort det.

Det første private løb vi kørte - Skippy på Watkins Glen.
    Der havde Ric ikke mulighed for at slå rullende start fra, Esben satte pole tiden....og jeg nr 2. Da starten er på vej er jeg jo nr 1....men serveren tror Esben osse er der....dvs jeg fik sort flag idet jeg krydser målstregen.
    Skulle jeg så have sagt til folk at de skulle vente på mig ?
    Næ......s*** happens.....det er bare at æde det i sig.

De andre kunne bare have taget deres sorte flag og så lade jer 2 køre.
    Thats life....
    Du havde reglerne 100% på din side, hvorfor skulle du så smide en sejr væk?

PS: Rart at se du er på banen igen
    "I don't care about some redneck jackoffs driving 500 miles in cirkles......children can do that for christ sakes" - George Carlin

Active Skippy Richard Torp Jensen's Avatar
    iRacing ID
    17751
    Team
    Danish iRacing Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Dumt!

Du skulle da bare have kørt dit løb...du vidste bedre end de andre, så hvorfor ikke vinde på det grundlag?

Jeg havde aldrig gjort det...
    Regards Richard

www.liveforspeed.dk

Mad Max
    "They say people don't believe in heroes anymore, well damn them! You and me Max, we're gonna give 'em back their heroes!"

iRacing ID
    John Holme
    Team
    Alias
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Tænkte det nok. Jeg VIDSTE det allerede få sekunder efter flaget jeg lavede dukkede op. Fortrød dengang.
    Jeg vil lige nævne at han osse fik flag - kun JEG fik ikke.
    Nu er det så at ALLE de andre bad mig være 'fair' - og det er jo ikke det samme som at alle venter på een, Jimmy, jeg skulle vente på alle. De bad mig alle kollektivt være 'fair', på nær een som lykønskede mig med min kloge handling.
    Jeg kunne så vælge at sige farvel til julekortene eller få en flok 'nye venner' !
    Jeg har drømt hele natten om hvordan jeg SKULLE have gjort og ser mig selv 2 omg foran feltet og sidde med et stort smil på --- men jeg kommer desværre nok aldrig i den situation igen. ( Det er nok Gud der straffer mig, tror jeg, men ved ikke lige hvad jeg har gjort, men så må jeg jo sidde og tænke lidt over det.)

Active Skippy Richard Torp Jensen's Avatar
    iRacing ID
    17751
    Team
    Danish iRacing Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Hvis du nu var den eneste der lavede den fejl..tror du så de ville vente på dig? No way.. Var der fem incl dig der havde dummet sig..tror du så de ville have ventet..no way..

iRacing er et mesterskab hvor man kæmper om sejren og point..så hvorfor miste det bare fordi DE siger det??

Kan sagtens følge dit dilemma med at være "venner" med dem senere hen eller ikke..men jeg havde stadig valgt at køre fra dem..for at hente iRating point..
    Regards Richard

www.liveforspeed.dk

Mad Max
    "They say people don't believe in heroes anymore, well damn them! You and me Max, we're gonna give 'em back their heroes!"

Member
    iRacing ID
    31422
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Jeg tror nu også jeg var kørt, men du er sgu en gentleman. Hatten af for det!

De skulle jo bare have bedt ham stoppe, hoppe ud af bilen, vente og så starte fra pitten.

Senior Member Esben Jahn's Avatar
    iRacing ID
    17423
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Jeg var også kørt, deres fejl ikke min..

iRacing ID
    John Holme
    Team
    Alias
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

I har helt ret - slut med det der 'gentleman'-agtige ! Nu er det alvor !!!
    ( det slår mig lige at det ville have været et kæmpe nederlag hvis jeg så alligevel IKKE havde vundet ?)

Member
    iRacing ID
    31422
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Quote Originally Posted by John Holme View Post
    ( det slår mig lige at det ville have været et kæmpe nederlag hvis jeg så alligevel IKKE havde vundet ?)
    Det er så en helt anden side af sagen!