Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 30 of 92

Thread: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

  1. #1
    Senior Member Frederik Nielsen's Avatar
    Join Date
    Wed Jul 2010
    Location
    Hårlev
    Age
    24
    Posts
    102
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    er der nogle der har tænk sig at deltage i dette løb http://insidesimracing.tv/forums/vie...p?f=205&t=7190

    jeg har meldt mig til i Riley

  2. #2
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Var på en trænings server her til aften: http://members.iracing.com/membersit...2&custid=63459

    Fik ikke en ordentlig clean omgang, men en qual tid herfra vil være omkring 1:38.8

    Vil spå en pole til 1:38.5

    Hvad har i andre kørt af tider?
    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  3. #3
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Flot tid Jesper! Jeg nåede lige nogle få omgange på samme server og tog lidt flere på den næste. Det er første gang jeg for alvor prøver Riley'en, fed bil til langdistance da den ligger klippestabilt på vejen! Her på første træning er 1:41.x det bedste jeg kan præstere, men jeg vil tro at 1:40.0 er realistisk.

    For at køre 120 minutter skal jeg (vist nok) bruge omkring 130L, dvs 2 tankfulde kan række. Men er det mon bedre at tage 2 pitstop aht dæk?

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Thu May 2011
    Location
    Norway
    Posts
    179
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Legger meg iallefall i trening til dette løpet så får vi se om jeg er hjemme på selve løpsdagen....
    Håvard Espeland - Norway

    If racing is in your blood, iRacing should be on your harddrive

  5. #5
    Senior Member Anders Høyland's Avatar
    Join Date
    Wed Jun 2009
    Location
    København
    Age
    43
    Posts
    150
    iRacing ID
    19260
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Kørte en 1:39.897 kl **** i nat Roder stadig med setup

    Har ikke tilmeldt mig, men det gør jeg måske
    The main reason Santa is so jolly is because he knows where all the bad girls live... George Carlin...

    http://www,kinkymachine.dk

  6. #6
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Nogen der vil være med til at hoppe på en server her til aften, og snakke setup, strategi osv.?

    Ved ikke om det er bare er mig der er dum, men kan ikke få signed op på ISR forum. Det fortæller mig at mit kodeord ikke indeholder det nødvendige. Det er mellem 6 og 30 tegn. Har prøvet alt selv at trykke random på tastaturet.. Not working!
    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  7. #7
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Har du overset "must contain letters in mixed case" altså der skal være både store og små bogstaver i dit password?

  8. #8
    World Fastes Monkey :)
    Join Date
    Tue Apr 2012
    Location
    Nordsjælland
    Age
    22
    Posts
    1,428
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Den riley der får godt nok good feedback ! det ender jo med man er nød til at købe vidunderet

    // Miko

  9. #9
    Nu med pedaler Sune Nielsen's Avatar
    Join Date
    Fri Mar 2012
    Location
    Herning
    Age
    41
    Posts
    196
    iRacing ID
    88323
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default

    Kunne godt finde på at være med... I cadilac
    Logitech DFP med Club Sport pedaler...
    Computer lidt som alle de andre

    Favorit combo...
    1. Radical på Autodrómo --- 2. Spec Racer på Brands Hatch Grand Prix


    Mangler 2 stk 24" skærme... Måske et bedre rat ?

    Google+ Profil

  10. #10
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    @Jesper: Det havde jeg husket, og derfor forstod jeg intet. Har nu prøvet igen med samme pass, og den gik lige igennem

    Nogen der skulle være med til test noget test i aften?
    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Thu May 2011
    Location
    Norway
    Posts
    179
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Noen som har noen preliminary setup å kle på bilen ?
    Håvard Espeland - Norway

    If racing is in your blood, iRacing should be on your harddrive

  12. #12
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Fra aftenens træning: http://members.iracing.com/membersit...8&custid=63459

    Bedste omgang fra træningen..

    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  13. #13
    Senior Member Martin Vinther2's Avatar
    Join Date
    Sun Mar 2011
    Location
    Laurbjerg
    Age
    43
    Posts
    711
    iRacing ID
    65307
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Jeg skal måske være med, men det er 100% jeg laver et specielt skin til bilen til løbet. Skinnet bliver meget skandinavisk præget og hvis nogen af jer vil køre i det, så bliver det selvfølgeligt med eget navn og nationalitetsfarve.

    Der er ikke noget preview endnu, men som en beskrivelse:

    Sort, Runer, Thors Hammer, Odins Maske, Hugin & Muninn...........spejle i nationaliletsfarve.

  14. #14
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Lyder spændende Martin, vi glæder os til preview er klar!

  15. #15
    Senior Member Martin Vinther2's Avatar
    Join Date
    Sun Mar 2011
    Location
    Laurbjerg
    Age
    43
    Posts
    711
    iRacing ID
    65307
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Et meget tidligt preview...

    logo til event'en så fremt der er flere end en der køre i skinnet.
    Scandinavian DP Team Logo.jpg

    And the skin in the workshop

    Odins Riley Daytona Prototype.jpg

  16. #16
    World Fastes Monkey :)
    Join Date
    Tue Apr 2012
    Location
    Nordsjælland
    Age
    22
    Posts
    1,428
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Nå lad os da gøre løbet usikkert Jeg vil sku også være med ! hvis det selvfølgelig er mulig ! men jeg kørte en for sjov tid der hed 1:46.8, så har rigtigt megen træning foran mig kan jeg godt se !

  17. #17
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Med udgangspunkt i iRacing's low-downforce setup, har jeg puslet mig frem til et personligt setup til Riley på Watkins (vedhæftet i bunden af indlægget). Det er ok hurtigt men især synes jeg det er let at håndtere, så de 120 minutter forhåbentlig kan klares uden afkørsler.

    Jeg har beskrevet hvordan jeg er kommet frem til hver enkelt indstilling, men da jeg er noget grøn indenfor setup, må i meget gerne kommentere så vi ikke har for meget løgn stående her på forum. Hvis nogen kan bruge setup'et er det fint, hvis nogen kan hjælpe mig med at forbedre det, så er det endnu finere. Jeg har lige fået hul på 1.40.x tider nu.

    TIRE PRESSURE
    Front=145 kpa
    Rear=148 kpa

    Lavere tryk giver bedre greb som udgangspunkt, dog ikke så lavt at dæksiden flexer og bilen føles "slasket".
    Jeg har prøvet mig lidt frem undervejs og fandt bedste balance med lidt højere tryk bag end for, ellers understyres for meget ud af sving,

    CAMBER OG CASTER
    Front camber=-1,8 grader
    Rear camber=-1,2 grader
    Caster=+8,1 grader

    Mere negativ camber, optil en vis grænse, giver bedre greb i sving. For meget slider indersiden for hurtigt og øger bremselængden lidt.
    Mere positiv caster øger camber når rattet drejes og giver stærkere selv-opretning.

    Jeg har afstemt camber med dæktryk, så dækkene slides ca lige meget på yderside/center/inderside.
    Temperatur er også en indikator, men ikke så pålidelig når den aflæses "i garagen".

    SPRING RATE OG RIDE HEIGHT
    Front spring=96 N/mm
    Rear spring=88 N/mm

    Front height=43,2 mm
    Rear height=70,0 mm

    Blødere fjedre giver bedre greb som udgangspunkt, men kræver tilstrækkelig frihøjde ved ujævn bane.
    Jeg har maksimalt bløde fjedre bag og front en tak hårdere for at balancere mod understyring. Forskel mellem bag og front højde påvirker også downforce, Jeg har hævet bagenden lidt for mere downforce til de hurtigste sving.

    BUMPSTOP GAP
    En gummiklods som støddæmperen rammer inden den går i bund. Forhindrer bunden af bilen i at ramme asfalten, men kan også bruges til at gøre affjedringen hård det sidste stykke, selv om der køres med bløde fjedre.
    Jeg kunne ikke rigtig finde bedste indstilling her, så bumpstop er bare justeret til samme "of xx,x mm" som iRacing setup'et.

    ANTI-ROLL BAR
    Front=firm 1,375"
    Rear=none

    Blødere ARB giver bedre greb som udgangspunkt. For lav ARB lader bilen hælde udad i sving, hvilket er skidt for tyngdepunktet og øger penduleffekt.
    Balance mellem overstyring og understyring sættes især her. Jeg har firm ARB front her for "tilgivende" setup der ikke taber bagenden.

    TOE
    Front=-1
    Rear=+2

    Lidt front toe in gør forenden mere rolig ved indgang til sving. Lidt rear toe out gør bagenden mere rolig ved udgang fra sving og giver lidt medstyrende effekt når der gives gas.

    BUMP og REBOUND
    Front bump=+6 clicks
    Front rebound=+36 clicks

    Rear bump=+18 clicks
    Rear rebound=+12 clicks

    Støddæmperne dæmper vægtforskydningen så den sker langsommere for øget stabilitet. Bump er når støddæmperen presses sammen, rebound er når den trækkes ud igen.

    Jeg tog udgangspunkt i centerindstilling som er 12 ud af 24 clicks for bump og 24 ud af 48 clicks for rebound. Derefter justeret front bump og rear rebound til 25% under center, rear bump og front rebound til 25% over center.
    Det dæmper vægtforskydning bagud, så bilen ikke understyrer så snart der trædes på speederen ud af sving. Det tillader hurtig vægtforskydning fremad så bilen styrer villigt ind ved trail braking og der kan fremkaldes overstyring efter behov ved speederslip eller et dap på bremsen med venstrefoden.

    FRONT BRAKE BIAS
    59,0%

    Hvis forhjulene blokerer først ved over-bremsning, så forsætter bilen bare ligeud. Hvis baghjulene blokerer først snurrer bilen rundt.
    Bias er sat så lavt som muligt, uden at bagenden tabes ved nedbremsning til / ind i sving.

    WINGS
    Har jeg blot ladet stå som i iRacing setup'et.

    DRIVETRAIN
    Final=3,20
    First=1,938
    Second=1,650
    Third=1,350
    Fourth=1,150
    Fifth=1,000

    Første gear er afstemt banens langsomste sving, femte er afstemt langsiden, restrende jævnet ud med mindre spring mellem høje end lave gear.
    Attached Files

  18. #18
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Fed læsning Egebak!

    Riley Watkins 1.38.909.rpy
    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  19. #19
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Hmm mit teoretisk gode setup giver nogle problemer i praksis! Efter al ovenstående filen frem og tilbage, syntes jeg balancen var på plads og ville så fokusere på bedste linier gennem sving og selvfølgelig omgangstider. Et tryk på tab-tasten for sammenligning med bedste tid i tidligere setup og så glad afsted. Herligt herligt hovedparten af tiden var der grøn speed-bar - men total set på en hel omgang var jeg nu ca 1,5 sekund langsommere end før WTF

    Det var især i chikanen det gik helt galt. Hvis jeg tog den med samme fart som tidligere, slap bagenden hver gang med et ryk. Det var som om nogen havde lavet et par fart-bump siden sidst? Lidt det samme var galt i T1, her var det forenden der slap med et ryk. Nu gik det ellers lige så godt Det sidste jeg havde ændret på setup'et var bumpstop og eftersom jeg ikke helt kunne gennemskue hverken aflæsning af værdierne eller effekten, havde jeg forsøgt at ramme nogle af de samme værdier som i iRacing setup'et, så var det jo sikkert udmærket - NEJ!

    Google lidt på bumpstop og igang med at eksperimentere. Mit problem i chikanen skyldes at bagerste støddæmper gik på bumpstop ved zig-zag manøvren og især hvis der blev skåret lidt indover curbs. Derved gik affjedring fra super blød med greb til super hård uden greb - BOIIINNNGG bagenden sparkes helt ud af balance. Da bagenden ikke har tendens til at skrabe asfalten, er der egentlig ikke behov for bumpstop her. Evt kan de bruges til at gøre affjedringen progressiv, men indtil videre har jeg ændret indstillingen til maximalt gap. Voila chikane problemet var løst

    Så prøvede jeg samme medicin med maksimalt bumpstop gap på forenden for at løse T1 problemet. Det hjalp måske en lille smule, men til gengæld blev ophænget nu smadret hver anden gang - eller hver gang hvis jeg skar ind over curben. Jeg tog et kig på T1 i replay fra front suspension kameraet. CTRL+F12 for justere synsvinklen bedre, hvilket i øvrigt er spændende, da man kan kigge rundt inde under fronthjelmen eller i kabinen Ok årsagen var helt tydelig! Mine bløde front springs kunne slet ikke holde bilen fri af asfalten. Hele spoileren gik på ved nedbremsningen, venstre side gik på ved indstyring og højre side blev totalt pløjet ned i curben Javel ja så har de bumpstop altså en funktion foran!

    Den nød synes dog at være sværere at knække. Hvis jeg sætter bumpstop gap lav nok så spoileren ikke skraber på, så rammer støddæmperen bumpstoppet ret tidligt i alle sving. Dvs det gode greb en blød front spring giver, det går tabt fordi bilen bare kører på de hårde bumpstops i stedet. Jeg har prøvet med lidt hårdere front springs og kompenseret med blødere anti roll bar. Det fungerer bedre men bilens balance mellem for og bag er forskubbet og stabiliteten er ikke nær så god. Det skyldes nok, at støddæmpernes indstilling skal tilpasses til den hårdere fjeder og nu større forskel på for- og bagfjeder.

    Så på den igen forfra - tips og kommentarer modtages gerne Heldigvis er der jo lang tid til den 30. juni...

  20. #20
    Senior Member Lasse Bruun-Hansen's Avatar
    Join Date
    Wed Apr 2011
    Location
    Roskilde
    Age
    30
    Posts
    737
    iRacing ID
    66440
    Team
    Apex Racing UK // DSB Racing Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Jeg bliver også nødt til at være med til det her løb! Så håber jeg bare nogen kan bidrage med et godt setup, for der er jeg helt lost i DP'en.

    Og tusind tak Egebak, fordi du deler dine erfaringer m. setuppet! Følger spændt med

    Hvilket setup bruger Hr. Pedersen mon?

  21. #21
    Administrator Jimmy Larsen's Avatar
    Join Date
    Tue Jun 2009
    Location
    Ugerløse
    Age
    50
    Posts
    3,466
    iRacing ID
    18419
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Jeg har prøvet med lidt hårdere front springs og kompenseret med blødere anti roll bar
    Prøv lige at bytte om dette..... :-)
    "Jo mere jeg træner - jo heldigere bliver jeg" - Gary Player

  22. #22
    Senior Member Martin Vinther2's Avatar
    Join Date
    Sun Mar 2011
    Location
    Laurbjerg
    Age
    43
    Posts
    711
    iRacing ID
    65307
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Prøv lige det her Hr. Egebak og Hr. Bruun-Hansen

    2012s2-Watkins Glen - Race - MAV.sto

    Et lille foreslag til camber instilling pt. i NTM udviklingen. Prøv at matche INNER og MIDDLE temperatur fra garagen. Altså ikke Telemetri tempen, men den i garagen. Det ser ud til at give rimeligt gode resultater mht. slid og tider.

    Temp kunne se sådan her ud for venstre fordæk:

    Outer / Middle / Inner
    91 / 103 / 104

  23. #23
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Quote Originally Posted by Jimmy Larsen View Post
    Prøv lige at bytte om dette..... :-)
    Godt tænkt Jimmy, det er jo især ved krængning jeg har problemet... har lige prøvet og det virker TAKKER

    Har også kørt noget trial and error på front bumpstop. Det tager sin tid, hver gang at smutte "baglæns" ud af pit, vende rundt for så at piske ned til T1 og endelig tjekke spoileren på replay. Fandt ud af at sætte audio med "crashes" på max volume og alt andet på minimum, så kan man i realtime tydeligt høre hvis spoileren går på.

    Tror jeg har fundet et T1-venligt kompromis nu, men står så tilbage med lidt for meget understyring mid turn og exit. Må prøve at studere lidt mere på støddæmper teori.

  24. #24
    Apex Racing UK DWC-Team Jesper Pedersen's Avatar
    Join Date
    Mon Feb 2011
    Location
    Randers
    Age
    20
    Posts
    1,590
    iRacing ID
    63459
    Team
    Apex Racing UK - ARL iRacing DWC/Pro Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Hr. Bruun jeg bruger det Martin har delt, eller måske en lidt ældre version ad det

    @Egebak, hvordan kan du få fronten til at ramme jorden? Går du på inderside curben, for det er et big no go hvis man bare vil have lidt fart med ud af svinget
    Jesper Pedersen


    "Being second is to be the first of the ones who lose." -Ayrton Senna


    If everything seems under control, you're just not going fast enough

  25. #25
    Administrator Jimmy Larsen's Avatar
    Join Date
    Tue Jun 2009
    Location
    Ugerløse
    Age
    50
    Posts
    3,466
    iRacing ID
    18419
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Alt andet lige så er denne setup-guide meget god at kigge i engang i mellem for at få bekræftet eller afkræftet sine ideer :

    http://www.jimmylarsen.dk/setupguide.htm
    "Jo mere jeg træner - jo heldigere bliver jeg" - Gary Player

  26. #26
    Administrator Jimmy Larsen's Avatar
    Join Date
    Tue Jun 2009
    Location
    Ugerløse
    Age
    50
    Posts
    3,466
    iRacing ID
    18419
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    men står så tilbage med lidt for meget understyring mid turn og exit.
    Prøv at gå et klik op på bageste ARB....
    "Jo mere jeg træner - jo heldigere bliver jeg" - Gary Player

  27. #27
    Senior Member Ronni Brian's Avatar
    Join Date
    Sun May 2010
    Location
    kbh
    Posts
    796
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Quote Originally Posted by Frederik Nielsen View Post
    er der nogle der har tænk sig at deltage i dette løb http://insidesimracing.tv/forums/vie...p?f=205&t=7190

    jeg har meldt mig til i Riley
    ja.til i Riley
    ronni

  28. #28
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Quote Originally Posted by Martin Vinther2 View Post
    Prøv lige det her Hr. Egebak og Hr. Bruun-Hansen
    Det kører fantastisk godt Martin! Jeg vil låne lidt fra det eller simpelthen køre med det, hvis jeg går tør for tålmodighed/evner i mit projekt "personligt setup"

    Hvis du har lyst, prøv brake bias 59% samt disse gear ratios...

    Final=3,20
    First=1,938
    Second=1,650
    Third=1,350
    Fourth=1,150
    Fifth=1,000

    ...som jeg synes passer godt til banen så alle 5 gear udnyttes. T7 (støvle-tåen), T8 og T9 skal så tages i første gear.

  29. #29
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Quote Originally Posted by Jesper Pedersen View Post
    @Egebak, hvordan kan du få fronten til at ramme jorden? Går du på inderside curben, for det er et big no go hvis man bare vil have lidt fart med ud af svinget
    Nej jeg plejer at gå så tæt på inderside curben som muligt, uden at røre den. Men i mit test-run uden bumpstop havde jeg ikke rigtig kontrol over bilen, fordi fronten gik på allerede ved nedbremsning på langsiden! Vil kigge linier på dit replay når jeg er i mål med setup. Jeg har dog allerede set, at du i forhold til mig hele tiden holder fremdrift på bilen, hvor jeg spilder meget tid på at "køre frihjul" fra jeg har bremset ned til jeg kan komme på gassen igen.

  30. #30
    Fritidsbonderøv Jesper Egebak's Avatar
    Join Date
    Fri Apr 2011
    Location
    Hjørring
    Age
    43
    Posts
    867
    iRacing ID
    51106
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

    Default Re: 120 Minutes of Thunder @ The Glen

    Quote Originally Posted by Jimmy Larsen View Post
    Alt andet lige så er denne setup-guide meget god at kigge i engang i mellem for at få bekræftet eller afkræftet sine ideer :

    http://www.jimmylarsen.dk/setupguide.htm
    Hey det er da en skam, du har holdt det fantastiske dokument hemmeligt! Er der noget vedr NTM man skal have i mente, når man læser det?

Page 1 of 4 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •