Results 1 to 2 of 2

Thread: Hjælp til at komme i gang

Junior Member
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Default Hjælp til at komme i gang

Hej

Jeg er 18 år, og kunne egentlig godt tænke mig at komme i gang med sim racing. Jeg har set en del sim racing, går en del op i motorsport, men har som sådan aldrig gået op i alt det tekniske ved motorsporten. Indtil videre har jeg kun et Thrustmaster t80 wheel, og kun kørt PC1 og PC2, dog til ps4, selvom jeg har en god nok computer til at spille racing sims på.
    Jeg har forgæves forsøgt, at finde informationer på hvordan jeg egentlig kommer i gang, osv, men synes det er svært at finde noget konkret og relevant.
    Som sagt, har jeg aldrig rigtig gået op i/forstået det tekniske ved motorsport, så aner absolut intet om setups på biler, så derfor har jeg en del udfordringer på det område, og må tit søge efter de bedste setups. Jeg ved, at jeg skal bruge min pc for, at komme ordentlig igang med sim racing, men vil ikke gå ud at bruge en masse penge, hvis jeg ikke har en mulighed for at blive bedre, og få den rette hjælp. Så derfor ville jeg høre om der er nogen der har råd, eller eventuelt kunne hjælpe mig med, at komme i gang og blive en bedre sim racer, i det at jeg virkelig har et brændende ønske om at komme i gang.

Tak på forhånd!

Active Skippy Richard Torp Jensen's Avatar
    iRacing ID
    17751
    Team
    Danish iRacing Team
    iRacing Licenses:
    Road
    Oval

Default Re: Hjælp til at komme i gang

Regards Richard

www.liveforspeed.dk